Thursday, October 30, 2008

Zoo ...hehhehehe...26 okt 2008




hehehhehe...akhirnya ke zoo gak....nie sume hasil keje nurul dinda ku yang tengah....yang telah berjaya memujuk bonda n ayahanda ke zoo..berhasil gak action merajuk die tue...tapi waktu nie dah tak merajuk dah..sbb bende di idamkan dah dapat...hehehhehe...dalam zoo nie plak de kisahnye....masa mula2 masuk ke pintu masuk zoo nie..kononnye teror la jalan dlm zoo nie..berpisah jadi dua group....aku , angah ,ckin n nurul...kitaorg berempat nie jejalan la dengan bw sebotol 100 plus...nak jadi cite..ntah dari mn la si monyet2 nie muncul....pe lagi menjerit la kitaorg ..hehehheh....angah la mangsa yang pegang 100 plus tue...de ke patut sebb takutkan monyet tue dilemparkan 100 plus..huhuhuhu..100 plus ku..hehhehehe..nasib baik sempat minum ..kalo tak kempunan...tapi aku rasa kalo aku yang pegang pun...aku pun buat mende yang sama..group ke 2 pun rupa2nya kene gak..abah aku selambe jek..mak n wani melekat kat abh..takutkan monyet..klaka2.....hahahhahhaha..tapi nie la pengalaman paling best....hehehhehehe.....

No comments: